Item toegevoegd aan winkelwagentje!!

Naar winkelwagentje

Ledenportal

Beluister ons op Spotify

Volg ons op Facebook

Concertreizen

Geworteld in Twentse grond, thuis in heel Nederland, maar ook internationaal actief. De concertagenda van het Rijssens Mannenkoor vermeldt tweejaarlijks een buitenlandse concertreis voor de ontspanning, het genieten van buitenlandse cultuur en de samenhorigheid. Met 4 bussen en ruim 200 mensen wordt de tweejaarlijkse trip gemaakt. Inmiddels werd gezongen in Berlijn, Koblenz, de eeuwenoude domkerken van Keulen en Trier en het Gewandhaus in Leipzig.

Familiedag

Het Rijssens Mannenkoor is een sociale vereniging. Met elkaar onderhouden de leden goede contacten en dat werkt wervend op nieuwe leden. Maar de leden van het Rijssens Mannenkoor hebben ook een thuisfront wat niet wordt vergeten. Het koor vaart immers wel bij de inzet van allen en daarvoor doen we iets terug. Tweejaarlijks organiseren we een gezellige familiedag voor de leden mét de partners, kinderen en kleinkinderen. De organiserende commissie is berekend op haar taak. Culinair steeds prima in orde en geen gebrek aan ontspannende elementen, demonstraties en activiteiten voor elk wat wils. De grote deelname aan de familiedagen is veelzeggend.